Selasa, Januari 26, 2010

JANGAN BERGAUL DENGAN ORANG NEGATIF !!!

Salam semua!

Ini amaran saya kepada sesiapa yang ingin berjaya:

JANGAN BERGAUL DENGAN ORANG NEGATIF!

Biarkan golongan ini membuat persatuan sendiri dan biarkan mereka dengan cas-cas negatifnya. Kadang-kadang saya gelarkan golongan ini sebagai LOSER! Mungkin gelaran itu terlalu kasar tetapi itu yang sepatutnya. Saya minta maaf jika ada sesiapa yang tersinggung dan terlalu sensatif di sini. Jadi sesiapa yang tak sedar lagi, simbah muka anda dengan air sejuk dan ikut saya di dunia yang realiti ini.

Banyak sangat loser di semua tempat, tak kira anda buat apa sekali pun, anda tetap akan berjumpa dengan loser-loser ini. Orang yang selalu bersungut, merungut, mengeluh, menyalahkan orang lain, iri hati dan mengalah apabila baru beberapa minggu mencuba. Yang paling seronok, mereka akan selalu cakap, ‘Program ini tak betullah. Bisnes ini tipu la. MLM ini scam la.’ dan macam-macam.

Jadi, mula dari saat ini, bergaulah dengan orang yang berfikiran positif, para-para jutawan, pemimpin-pemimpin yang hebat dan bakal usahawan yang terbilang, cemerlang dan gemilang! Ingat, pendapatan anda adalah purata pendapatan 6 orang kawan anda. Jadi, jika anda berkawan dengan 6 orang jutawan.. Sudah pasti anda akan menjadi jutawan.

Let the losers mingle with the other losers. You’re better than that.

0 ulasan:

Catat Ulasan