Selasa, Januari 26, 2010

RAHSIA MLM

Dalam artikel tips MLM kali, saya akan kupas satu perkara yang saya rasa betul-betul penting di dalam perniagaan MLM. Ramai yang gagal atau putus asa disebabkan perkara ini. BINA PERNIAGAAN MLM YANG MEMPUNYAI JUALAN BERULANG!

Tiada jualan ulangan, maka anda tidak menjalankan perniagaan ini sepenuhnya. Apabila anda menaja, anda cuma mendapat bonus tajaan sekali, tetapi menghasilkan pengguna setia, akan dapat pendapatan yang tetap setiap bulan.

Perkara ini mudah, tetapi ramai yang terlepas pandang. Kebanyakkan orang yang saya lihat, apabila mereka menyertai sesuatu MLM, mereka terus berfikir: bagaimana untuk membesarkan rangkaian, berapa wang yang akan mereka perolehi nanti dan bagaimana untuk saya mencapai pangkat yang tinggi! Sedangkan perkara yang asas di dalam MLM mereka tidak kuatkan, bagaimana pula mereka untuk mencapai kejayaan secara berterusan.

Saya sering mengingatkan rakan kongsi saya, buat langkah demi langkah. Jangan terus naik pangkat dan terus dapat duit yang banyak! dan selang beberapa bulan, terus tiada pendapatan!
Bagi saya, di dalam MLM, bukannya kereta yang anda pandu sekarang jadi ukuran. Bukannya bonus anda, Bukannya pangkat anda. Tetapi berapa orang pemimpin yang dapat anda lahirkan di dalam organisasi anda. Berapa orang yang anda telah buat perubahan di dalam kedudukan ekonomi mereka.

3 cara yang boleh anda aplikasikan:

1- Bina ‘askar’ sebagai pengguna
2- Kemudian, lahirkan satu batalion pengedar daripada askar tersebut 3- Kemudian, lahirkan satu pemimpin dalam satu batalion tersebut


Rahsia MLM Posted by Najib Mohamed under Tips MLM

0 ulasan:

Catat Ulasan